حافظ حمدا...، سخنگوی جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) گفت: عمران خان نیازی، نخست وزیر پاکستان به ملت می گوید: نگران نباشید. اما جنبش دموکراتیک پاکستان به ملت می گوید: اکنون زمان نگرانی فرا رسیده است.

حافظ حمدا...، سخنگوی جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) گفت: عمران خان نیازی، نخست وزیر پاکستان به ملت می گوید: نگران نباشید. اما جنبش دموکراتیک پاکستان به ملت می گوید: اکنون زمان نگرانی فرا رسیده است.وی در بیانیه ای گفت: اگر امروز مردم نگران نشوند، سونامی تورم ملت را غرق می کند.

وی افزود: جنبش مذکور به صدای تمام مردم پاکستان، در برابر افزایش تورم، تبدیل شده است و از امروز به خیابان ها می آید.

حافظ حمدا... گفت: جنبش دموکراتیک نه برای منافع شخصی و به برای قدرت، بلکه برای مردم فقیر و برای بیکاری و تورم مبارزه می کند. وی در ادامه گفت: افزایش تورم کمر مردم را شکسته و قیمت فرآورده های نفتی و خواربار فروشی در حال افزایش سرسام آور است.

حافظ حمدا...، سخنگوی جنبش دموکراتیک پاکستان گفت: فروشگاه های لوازم خانگی از جمله بازارهای جمعه، شنبه و یکشنبه نیز تحت تأثیر طوفان تورم قرار گرفته اند.

توضیح:

پس از افزایش قیمت نفت و بنزین و حامل های انرژی، در سراسر کشور پاکستان تورم افزایش قابل ملاحظه ای یافته است و مردم بسیار نگران هستند. از سوی دیگر نهضت ممنوع شده لبیک و جنش دموکراتیک پاکستان بعد از نماز جمعه اعلام راهپیمایی اعتراض آمیز کرده اند. دولت برای جلوگیری از راهپیمایی و اعتراض نهضت لبیک تمام مسیرهای راولپندی و اسلام آباد را با کانتینر و سیم های خاردار مسدود نموده است.

به اعتقاد برخی محللین احتمال دارد راهپیمایی نهضت ممنوع شده لبیک و راهپیمایی جنبش دموکراتیک پاکستان متحد شده و به طور جمعی به دولت فشار بیاورند که این موضوع خود باعث ایجاد درگیری و افزایش مشکلات مردم خواهد شد.

 

کد خبر 10801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =